Reviews

★★★★☆

“Altijd een feessie om je voeten te verwennen, en een prettige salon, leuke sfeer en vakkundig geholpen. Kom graag weer terug”

Loes

★★★★★

“weer mooie volle wimpers goed geholpen. Goed advies. Gezellige sfeer”

Anoniem

★★★★★

“Ik blijf het herhalen. Bij Michelle ben je letterlijk en figuurlijk in zeer goede handen.”

kelly

★★★★★

“Annemijn deed haar gebruikelijke wonders weer op mijn gezicht en tenen maar deze keer zij gaf mij ook advies over wat "eczeem" die op mijn pols is verschenen! Ik kijk uit op een genezing na een paar weken!”

Rosemary

★★★★★

“Ik ben weer heel blij met de behandeling! Als altijd, top!”

Patty

★★★★★

“Altijd ontspannen uurtjes bij Michelle!”

Heleen

★★★★★

“Geweldige meiden altijd vakkundig”

Sylora

★★★★★

“Altijd prettig om hier te komen. Nu geholpen door Demi die net zo vakkundig en zorgzaam is als Annemijn.”

Trudy

★★★★★

“weer mooie volle wimpers. Erg mooi gedaan.”

Anoniem

★★★★★

“Heel blij met mijn nagels”

Jessie